Tema: Re: akumuliatorine makita su kalimu
Autorius: Donatas
Data: 2011-05-04 12:51:36
Gal ir juokingai atrodo , bet jau metus droziu statybose, ir jis yra
"tikras". Uz tokia kaina moki vezi ~2007 pirkau ir per remonta kaip kalta
naudojau ir dabar statybose su d12 60 cm graztu per monolito patamta
komunikacijas kanalizacijos vedziojausi , todel kritikos nepriimu ;) Jei
domina daugiau apraymai yra cia http://www.omax.lt/index.php?cid=15

--
Donatas