Tema: Re: Ruberoidas ant sodybos sienu
Autorius: Tom
Data: 2011-05-04 11:12:07
Viena namo siena buvo apie 20 metu apkalta ruberoidu, likusios naujai
aplaktos pries man isikeliant. Tai kad teko nulupti visa apdaila (lenteles)
nulupti ta ruberoida sienoje kur jis jau buvo apkaltas 20 metu pakeisti 30%
rastu. Dabar situacija tokia: Apdaila-rastai-vata-politilenas-gipsas. 15
metu kaip ir blogumu nepastebeta. Namui jau 110 metu.