Tema: Re: dviraciu stovai
Autorius: Bildukas
Data: 2011-05-04 10:51:27
As pasidariau taip - yra pirkt tokie strypai, berods metro ilgio, visas
issriegtas, paemiau 2 vnt. (nepamenu, gal apie15mm diametro) ir pagal ta
sriegi nupirkau 4 metalinius tvirtinimo kaiscius i siena. Perpjoviau pusiau
strypus ir viena gala ~2 cm ilgio uzlenkiau 90 laipsniu kampu. (spaustuvu
gal sunkoka bus, man tai suvirintojas pasilde  :) iki raudonumo ir sulenke).
Garaze metesi tokio pat vidinio diameto skaidraus vamzdelio-slangos, jis ar
tai sleginiui orui ar vandeniui skirtas, ir isukau strypus i ta vamzdeli.
Sienoj prasigreziau keturias skyles, atstumus pasimatavau zinoma, kaip
kabinsis, pagal dviracio rema, kaisciai i siena, susukiau strupus ir viskas.
Dviraciai kabo vienas virs kito. Savo dvirati zinoma virsui laikau, nes
vaikas nenusiims, o feja kai manes nebuvo ir labai reikejo nusieme. Ant
kazko stotis nereikia, pasiekiamas iskelus rankas..   Pinigu minimaliai
reik, tik siek tiek darbo..