Tema: Re: Bulgarke?
Autorius: aviliux
Data: 2011-05-04 06:22:19
pradzioj reik pripratint liaudi prie sistemos, ivest i veze, sukurt precedenta smegeninej 'oba akcija, zajabys'  :)
tada jau atbunka kritiskas zvilgsnis, maziau kalkuliuoji.

Cia dabar seip ne i tema parasysiu. Pastebiu, kai kuriu produktu ilgalaikes strategijas, niekur neskaiciau, tiesiog matau tendencija. Ivedamas brando pirmas tikrai pigus ir paprastas neblogas gaminys, pompa, reklama per tv, vartotojas pripratinamas per gan ilga laika. T.y., taip atmusa sau vartotoja is kitu gamintoju. Na tada jau kitas etapas - istumt jam ir kitus savo gaminius. Atsiranda rinkoj brangesni ir geresni sito brando produktai, pompa, reklama. Aisku reik neperlenkt lazdos, bet specai ismano savo darba. Na ir t.t.