Tema: Re: Seno stogo keitimas
Autorius: spirit
Data: 2011-05-03 13:09:01
Pries pora metu keiciau kaime, tai kazkaip patraukliau pasirode keist sena
siferi i nauja siferi. Dejo Eternit baltijos banga. Jau buvo isivaziavusi
"krize", tai kainos gal nelabai ir keitesi. Meistrui, dirbusiam su 1-2
padejejais sumokejau ~6K Lt. uz dvislaiti 170m2, dar uz ta pati apskardino
kamina, pakeite visus pakalimus naujom lentom ir isvedziojo lietvamzdzius.
Sumoj atsiejo ~20K Lt. Medziagas pirkt kur pigiau parduoda, mano atveju
Moletu Orfis paderino siferio ir pan. kaina tik pirstu parodzius, kad is
Kauno pigiau atves:)