Tema: Re: vejos remontas
Autorius: Polikarpas Matvejevicius
Data: 2011-05-03 12:50:35
Neskubeti kazka daryti.
Pas mane buvo keli ploteliai, kurie atrode kaip nesudyge ar isminti, bet per
pora menesiu ten lygiai taip pat viskas suzele. Laisciau viska vienodai ir
tresiau - ir plikus plotus, ir uzaugusius. Galbut ten tiesiog buvo labiau
suspausta zeme ar kitos priezastys, jei seklos gavo ir jos nenuplove, tai
sutankes. Blogiausiu atveju pragrebliavus paseti dar.