Tema: Re: Patarimo del ankeriu
Autorius: dz
Data: 2011-05-02 21:29:29
na as esu nemazai susukes kur verzle is galo yra pas ta ankeri, tai kazn
iverze gerai, su raktu daugiau net neina paverzt, aisku ankeriai ne is seniu
buvo ir didesnio diametro
kiek pastebejes biski geriau verzia tie ankeriai kur tas smaukalas buna per
visa ankerio ilgi, o ne tik ant jo galiuko

--
www.rees.lt