Tema: Re: Garinė dušo kabina
Autorius: Donce
Data: 2011-04-29 09:56:32
nieko nebaisios jei pas tave namuose nera marmurines vonios ir pan :)  man
rodos makveza lyg dabar leidzia su -30 %, pas juos ir praeitais metais ant
pavasario buvo jom akcija.
nepasakyciau kad labai jau nekokybiska, zinau pora zmoniu pas ka stovi, tai
vieniem kazkas buvo pagede su vandens pasildymu, bet greitai meistrelis
pataise, pas kitus viskas ok.

nori brabangos eik i domus galerija ir ieskok su 10 x didesniu biudzetu
--
Donce