Tema: Re: Nuomones del islplanavimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-26 12:00:10
Tai I virtuve irgi galima padaryt iejima per lauka. O dar jei moteriske
gamint nemoka - jokie kvapai i namus nesklis. Arba uzrakint ja ten galima.
Vieni privalumai.

"Dizzy"  wrote in message news:ip5ui5$j9i$1@trimpas.omnitel.net...

rr Wrote:

> O kuom negerai mašiną garaže laikyt, žiemą langus gremžt patinka? Jei į
> garažą nepatogu patekt, žinoma, kad jis stovi nenaudojamas, kaip ir visi
> kiti nepatogūs naudojimui daiktai.

kad negremžti langų, ant jų nakčiai galima kokį skudurą užmesti arba
padaryti pavėsinę.
Garažas bus skirtas vienam "žaisliukui" laikyti plius mocas, dviračiai. Arba
skaityk, kad dirbtuvės, ūkinė patalpa.
Moteriai virtuvė, daržas- vyrui garažas. :)
---
Narsyk anonimiskai http://get-proxy.com/