Tema: Re: ar kad gaminosi malku skaldykle "unicorn"
Autorius: golfietis
Data: 2011-04-24 21:55:39
Jei Siauliuose, tai tevukas mano jau yra 2 ar 3 tokias stakles padares.
Pritekines yra tu pleistu. Jei nasiai skaldyti visokias sakotas malkas, tai
reikia nemazo galingumo..  Jei reikia, tai gali pritekinti tu kugiu...

golfietis

"=MS=" <mm@mm.lt> parase naujienu news:ip0dsb$1lc$1@trimpas.omnitel.net...