Tema: Re: dujiniai terasos sildytuvai, verta?
Autorius: pjezo
Data: 2011-04-22 23:54:20
TAIP:)
tamista aiskini kad puciant zvarbiam vejui jis nesildo.
tai vat puciam zvarbiam vejui- niekas nesusildys, nes turint truputi truputi protelio galima suprasti kad fizika tebegalioja, ir absurdiska tiketis kad susildys kai pucia svarbus vejas- nebent zinai lauko sildymo sistema pajege susildyti pati veja :) ar ketini naudoti tokio galingumo IR saltini kad viena puse apskrus, o kita toliau vejas saldys?:)

nes dabar tai tas pat kaip sakyti "nuoga sikna ant ledo salta"- nu kiekvienas sveikas tai suvokia  ir keita kai kazkas panasiu atveju pareiksia  stiliuje "bet pliku uzpakaliu ant ledo salta"