Tema: Re: Vandens šildymas bute be šilto vandens
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-04-22 10:33:14
svarbiausiai reikia teisingai pasirinkti boilerio dydi pagal seimos
poreikius ir nebus parkiu.
vot brolis pasistate 300L, kaitina iki 80 laipsniu, tenas pajungtas 24/7 ir
nera parkiu, uztenka vandens ir vonioje vaikus ismaudyti :)
man turbut reiketu 500L, nes vidutines sanaudos 12-15kubu/men, maziau 12
nera buve, daugiau 15 atrodo irgi ne :)