Tema: Re: RESTA 2011: Lietuvisko SS COP'as > 7-9
Autorius: aviliux
Data: 2011-04-22 14:09:00
Imetu viska ka man atmete siandien mergaite is tos firmeles. Pats nebuvau, motina dave mano kantagta jai
Rūta Šainerytė Vadybininkė
UAB „Baltic New Energy Technologies“
J. Galvydžio g. 3, LT - 08236 Vilnius
Tel./Faksas: +370 52 745823, Mob.: +370 615 98541.
E-mail r.saineryte@balticnet.lt
www.balticnet.lt