Tema: Re: sienos oro tarpo šiltinimas daugiabuty
Autorius: Nioka
Data: 2011-04-21 10:31:26
Siltinti is vidaus nera gerai.
Sudejus polistirola prie murines lauko sienos, rasos taskas
susidaro kaip tik tarpelyje tarp sienos ir polistirolo.
Nueme toki polistirola, radom, kad jo puse nuo sienos
padengta juodu pelesiu.
Iseitis butu priklijuoti polistirola prie sienos, kad VISAI
neliktu tarpo, bet tai imanoma tik teoriskai.

Su vata bus panasiai. Rasos taskas kaups kondansata vatoje.

Beto ir polistirolas ir vata isskiria kenksmingas medziagas.
Vatos risancioji medziaga yra fenolo dervos. Jos isskiria formaldehida.
Placiau apie siuos nuodus gali rast per google.
Taigi siltinima reikia daryt is isores.