Tema: Re: del drenazo
Autorius: bastunas
Data: 2011-04-20 11:30:27
Man rusyje drego grindys. Paklojau reberoida uzlenkdamas krastus. Viska
tvarkingai sulydziau. Ant virsaus 5cm betono. Rezultatas: balos ant grindu.
Atejus rudeniui, kai lauko temperatura pasidaro zemesne nei rusyje per pora
dienu grindys ima dulketi ir taip isbuna iki vasaros. Kai lauke susyla oras,
grindys vel slapios. Viskas pasirodo del to, kad grindys yra pakankamai
saltos ir ant ju kondensuojasi dregme. Irgi maniau, kad dregsta is apacios.