Tema: Re: Ar tikrai "alytnamiai" - blogis?
Autorius: bzik
Data: 2011-04-18 12:18:09
mates rekonstruotu. Nesidomejau rezultatais, savininku nepazistu.
Paskutinis matytas siltintas principu http://www.kaunosilas.lt/klausimai-atsakymai/siltinimas-is-lauko/noriu-apsiltinti-blokini-alytnami-polistirolu-bloko-storis-apie-30-cm-apie-10cm-keramzitbetonis-10-cm-stiklo-vatos-apie-10-cm-keramzitbetonis-kokio-storio-putplascio-reiktu/
Mano manymu elementarus skydinis namas, kuri reikia apsiltint, gal kazka kazkur konstrukciskai sustiprint.
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/598384.333-=(836208009