Tema: Re: OFF: kur nusipirkti begius SS (foto)?
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-04-15 22:47:52
Jei pagrindas lygus ( laminatas, parketas, pluteles) uztektu pacios
ploniausios (rulonelis ~20m apie 5Lt), senukuose, ermitaze, maciau net
maksimoje buna :)
Siek tiek nelygiam pavirsiui arba tos pacios plonos 2-5 sluoksnius, arba
storesnes (tesa buna storesniu) rulonas apie 20-25Lt
Nelabai isivaizduoju atsuklijuojancios juosteles, kai ji pastoviai
spaudziama duru svorio (storesnes plysta pusiau, bet neatsilipina).
Pagrinda butina nuvalyti ir pageidautina nuriebalinti pvz 646