Tema: Re: sviestuvu dalys
Autorius: Polikarpas Matvejevicius
Data: 2011-04-15 14:12:37
Laidai - audio, buna netgi labai graziu.
Uzdengimas prie lubu - bet koks patikes plastikinis ar pan. indelis, lekste,
puodelis nudazytas su balioneliu automobiliniais dazais. Kai man reikejo tai
gatavu dangteliu pasirinkimas visiskai liudnas.
Jei sviestuvas sunkus, tai nebloogai atrodo plieninis vytas trosas su
skaidria izoliacija, yra SSS prie grandiniu, trosu.
Spaustukai trosui ir dangteliams prilaikyti - el. instaliacijos laidu
sujungimo kaladeles - nulupus plastmase vidus gan padorios isvaizdos
zalvario su 2 varzteliais.

Gatavi daiktai bus arba brangus, arba isvis nera. Ebay neziurejau.