Tema: Re: Banku marzos busto kreditui siai dienai
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-04-14 09:53:11
sesuo pries kelias savaites pajame nordea, ejo per seb, swed ir dar kelis.
tai nordea pasiule 2, o jeigu dar jami is ju gyvybes draudima ar dar kazka
tai 1,8. swed sumoje % gaunasi maziau, bet pas juos be marzos ir euriboro
dar yra visokie vietiniai rizikos faktoriai, kuriuos kaip noriu taip keiciu,
tai neaisku kiek gautusi ateityje.
bet man labiausiai uzkliuvo ju euriboras, pagal euribor.org euriboras
skaiciuojamas max 12men, o jie is kazkur traukia 2-5m borus... ir jeigu
12men euriboroas paskolo emimo metu buvo 1,45, ju 5m boras buvo toks, kad
sumoje sesei gavosi apie 5,5%.