Tema: Re: pagalbos surasti strypa po zeme
Autorius: eimaz
Data: 2011-04-13 23:07:37
ispildomaja darant nieks netikrins paleidzia jis vandeni ar ne.
siaip manau blogai prie matininko prieita buvo, kad tokios smulkmenos iesko
:)
manim patikejo kad vamzdis ten uzkastas ir tiek. aisku jis is tikro ten
buvo, bet nuosavam sklype (ne servitute, kur bet kas raust gali) ar jis 20cm
i viena puse ar i kita man dideles reiksmes neturi. tiesiog uzpyles griovi
suzinojau, kad reikia matininka issikviest, kad pamatytu kur tas vamzdis
guli :)