Tema: Re: del plyteliu klijavimo ant dazytu betonuotu grindu
Autorius: elipse
Data: 2011-04-08 14:18:30
Dazai ant pagrindo  laikosi gerai. Dazyta 2 kartus, bet palyginus plonai  ir
jei kalba butu apie dazu  lupima, tai neisivaizduoju kaip tai reiketu
daryti. Su mentele skusdamas jokio dazu sluoksnio nenuskusi, nes dazai
isigere i betona ir realiai dazu sluoksnio kap po tokio nesimato. Ne tas
variantas, kai dazu sluoksnis storesnis "matomas ar apciupiamas" ir skutant
dazus, nususkuta.Norint panaikinti dazu taip vadinama sluoksni reiktu nebent
koki nors slifuokli ar pan. naudoti.

Po jusu komentaru  taip isivaizduoju, kad mano situacijoje nereikia
baimintis - klijuoti plyteles ant tokio pagrindo galima.Ar taip ?

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6025 (20110408) __________

http://www.eset.com