Tema: Re: Šakų smulkintuvas
Autorius: andrius.mm
Data: 2011-04-08 08:51:51
Žiūriu, pas lenkus tokio pat tipo smulkintuvus gerokai pigiau pigiau
parduoda. Tada gal jau ir apsimokėtų savo pirkti. Tiesa, ten šiek tiek
mažesnio diametro medieną smulkina.

"pablas"  parašė naujienų news:inkvkp$qb$1@trimpas.omnitel.net...

2011.04.07 17:46, andrius.mm rašė:
> Įdomu, kur tokį aparatą būtų galima išsinuomoti bent savaitei...

Aparatas tikrai geras. Deja, nemačiau, kad kas nors tokio tipo
smulkintuvus nuomotų.
O dėl atsipirkimo... "ūkyje" turbūt niekada neatsipirktų. Bent už tokią
kainą įsigytas. Bet jei būtų nuomojamas - manau, gana greitai.