Tema: Re: COMM: Pirtys Kauno regione
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-03-30 23:36:54
>  Labai jau daznai nerysio zonoje buni :)

Nieko nuostabaus, pirtys neretai būna rūsiuose, užmiesty :)

> Todel gal cia pakalbam? Gal gali imest pavyzdine trumpa samatele siaip,
> orientacijai?

Dėl sąmatos reikėtų visgi kalbėtis asmeniškai. Yra daug niuansų, nei aš žinau ko tamstai reikia, nei matęs vietą.

Turiu atsiprašyt, puslapį remontavau, nelabai gavos, vaikas rėkia, pavargęs po darbo, sudėtingas šis vakaras gavos :) O dar sumasčiau kambarinę sauną pasiplanuot...
Gerai būtų kad tamsta pasuktumėt, ar atsiūstumėt žinutę, perskambinčiau, kad ir ryt. Dabar bėgt jau reik

--
www.tavopirtis.lt