Tema: Re: pagrindas trinkelems
Autorius: Sharkius
Data: 2009-03-29 17:31:54
nezinau kiek ten kas atlaiko po zeme, ale va kiek mano kuklios zinios nesha
tai senamiestyje atkasinejamiems pamatu griuvesiams yra keli simtai metu,
kiek zinau ten negiliai po zeme slapia ir neretai persala beigi atsyla, be
to istorijos mokytoja mokykloje sake jog tas plytas degdavo elementariuose
malkomis kurenamuose peciuose, o ne specialiai inzinieriu nustatytais
rezimais veikianciose krosnyse.... Ir dar, siaipj au stogo cerpes kiekzinau
kepamos tenpat kur ir raudonos plytos, bet tikriausiai i jas kazkokio
zvaigzdziu metalo deda, kad nuo vandens ir salcio per kokius 50 metu
nesusileistu...