Tema: Re: totum durys
Autorius: S
Data: 2011-04-08 17:01:27
Jos tuo metu (pries 6-7 metus) buvo brangiausios, plius skaitesi gryunai
lauko durys.
As atejau pas juos, sakau reikia geru sarvuotu lauko duru.
Tai jie atveze sarvuotas duris su pilnai metaline stakta.
Kai pradejau aiskintis, o kaip bus su salcio tiltais ir pan, jie susimaste,
pasitare, sako - bus gerai, ir man nespejus atsitoketi pripurske
makroflekso, veliau puse dienos ji vale besiverzianti pro visas skyles.