Tema: Re: Plastikiniai langai Kaune
Autorius: dzonis
Data: 2011-04-05 12:59:14
Tai va sito ir bijau - dabar pas mane mediniai (bet neklijuotos medienos) su
stiklo paketu . Nenoreciau per neismanyma pasikeisti i prastesnius :)

"R"  wrote in message news:ineoe9$cc$1@trimpas.omnitel.net...

Kai prie judrios gatvės pakeitė iš vienstiklių dvigubų langų į pigius
dviejų stiklų plastikinius, nei garso, nei šilumos izoliacija
nepagerėjo. Noriu pasakyti, kad pakeitus iš senų medinių į naujus
plastikinius stebuklų gali ir nebūti. Taigi neišmanant reikia patarimo,
o geriausia patarimą gauti iš to, kuris dės langus. Manau iš čia ir
klausimas, o kuriose firmose Kaune galima tikėtis kokybės iš
vadybininkų, gamintojų (ar surinkėjų), montuotojų?

Prieš savaitę išsiunčiau 6 el. laiškus, prašydamas paskaičiuoti kainą.
Atsakė 3: langucentras.lt, Statida, Roplastitus. Kainos panašios, bet
žmogiškiausias (patariantis) atsakymas Statidos vadybininko (kiti du -
robotukai). Taigi vadybininkas malonus, bet kaip sužinoti, kokie pas
juos surinkėjai ir montuotojai?