Tema: Re: Drenazas esmam senam namui
Autorius: _paul
Data: 2011-04-05 12:15:06
Na pas mane panasi situacija, tik kad namas ne toks jau senas.
Kadangi dariau rekonstrukcija, tai viskas paprasciau buvo:
gridis lupau lauk ir buvo nukasta beveik pusmetris pavirsiaus zemes.
Tada svizio grazaus zyriuko, polietilenas, putoplastas, betonas....
Po siu darbu apie dregme viduje pamirsau.
Liko laukas, kurio viena is problemu (neskaitant molingos zemes ir aukstu
zemes vandenu) buvo lietaus vandens begimas cia pat po kojomis.
Dedamas trinkeles pasidariau lietaus surinkima ir nutekinima. Drenazo
nedariau.
Sis pavasaris jau ne pelkeje... ir labai tuo dziaugiuosi.

Tiesa apie vidu - ventiliacija, oro cirkuliacija turi buti, bet, kaip
suprantu, cia ne sios apimties klausimas...