Tema: Re: Paieskomas saldytuvas
Autorius: Movila
Data: 2011-04-04 16:08:06
6 pojutis reiskia: sienelese yra daviklis, kuris siuncia signala
kompresoriui. Jus nustatote temperatura atskirai saldikliui, atskirai
saldytuvui. Kai atidarinejate dureles, saldytuvas praranda dali nustatytos
temperaturos, jei maisto produktu pridedate daugiau, taip pat reikalingas
stipresnis saldymas.
I visus siuos pokycius davikliai reguoja, siuncia signala kompresoriui, o
jis dirba savo darba, kad kuo greiciau saldytvas pasiektu jusu nusatyta
temperatura.
Bet ART489 yra be No Frost saldiklio, o tik su 0 laipsniu zona.
Jei reikia platesnio paaiskinimo, rasykite i gintare eta movila taskas lt