Tema: Re: Akumuliatorinis greztuvas Li-ion vs NI-MH
Autorius: Vytautas
Data: 2011-04-01 02:02:58
dabar populiaru visas akcijas pratesineti, tai ir iki pratesia. bet iki tai
pratesus visai neblogai padare - perki uz 25 lt ir duoda 2 lipdukus, o
issirinkus kazkuria tipo akcijine preke duoda dar viena is tu akcijiniu.
nors tuos lipdukus ir siaip dalino uz dyka.
kainos dabartiniu akcijos bosch' uzlankstytos neblogai, nebent akcijos
pabaigoj duos 2 uz vieno kaina :)