Tema: Re: Architektas. Kaunas. Giraites vandenys. Nuotekos
Autorius: Meff
Data: 2011-03-31 11:51:57
Ačiū, būtent su abiem minėtais asmenimis esu jau keletą kartų bendravęs telefonu ir / arba gyvai. Jie ir patarė ieškoti architektų, po to, kai asmeniškai man pačiam "Giraitės vandenyse" nieko nepavyko nuveikti.

Dar labiau ačiū už nukreipimą į projekto vadovę ir "Patvanką" :-) Būten to ir ieškojau (kaip ir Evaldo pasiūlytos Hidrovisatos). Tikiuosi pavyks kažką suderinti.