Tema: Re: lubos krenta
Autorius: Baterijus
Data: 2011-03-30 11:21:50
Aš kalbėdamas apie šviestuvą turėjau omeny paprastą pakabinamą, o tu tikriausiai halogenus įmontuojamus. Vonia nėra aukšta, tai geriau būtų kuo žemiau leist. Bet sudomino mintis dėl ventiliacijos. Dabar skylė yra sienoje ties lubom. Tu siūlai pjaut skylę vienoj plokštelėj, montuot ventiliatorių ir sujunt su ventiliacijos anga?
Beje, iš kokios medžiagos tavo plokštės?