Tema: Re: uzsales vanduo plastiko vamzdyje
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-03-30 08:05:39
1. Iki trišakio tikrai nesušals, nes žemė pati šildo.
2. Patarimas ir iš tavęs alus. Reiškia taip su kompresoriumi priputi oro į
isistemą ir užsuki savo patalpoje sklendę, gausis oro kamštis, o kaip žinia
oras ne vanduo - neužšąla. Kai reikės atsisuksi ir išleisi orą.
Aš taip kiekvieną rudenį lauko baseinui ir laistymui sistemą ruošiu.