Tema: Re: LED maitinimo saltinis
Autorius: Rici
Data: 2011-03-28 17:21:41
Jei ijungtas bent vienas halogenas 20w, tai veiks.
jei bus tik LED be halogenu, tai neveiks

Gal but veiktu jei bus geras keitiklis skirtas 50w, o jungiamu ledu bus bent
20w
Del to is sakau, kad nenaudoti galingu keitikliu

Jau nekalbant, kad naudingumo koeficientas krenta naudojant ne pagal
nominalia apkrova.
O LED prasme yra efektyvumas.

Tai vienoje vietoje tauposis, o kitus svaistosi..

Rici