Tema: Re: Liregus gaminiu kokybe
Autorius: bet_kas
Data: 2011-04-07 08:34:15
Na taip, kai vyro rankos kreivos nei Vilma, nei Morta nepadės...
Iš pirmo karto visa Vilmos produkcija veikė ir veikia po šiai
dienai lygiai su 0 problemų jau 4 metus...

"Tom"  parašė naujienų news:imeoht$s7i$1@trimpas.omnitel.net...
Pas mane Siemens 10 metu jau nesiskundziu. O Vilma sudejau  kaime, tai tam
kad padaryti iskarto kad viskas gerai veiktu buvo be sansu. Po poros metu
praktiskai viskas sudege.