Tema: Re: kondicionierius kaune
Autorius: mindis
Data: 2011-03-18 17:07:14
Cia labiau pinigines tustinimas nei lauzymas, o kai dideli temperaturu
perkriciai budingi vasario menesiui, nepulsi gi paryciais prietaisu
perjunginet, arba sekt idemiai prognozes ir neduok die jei nakciai
prognozuos iki 21-25 minus, iskart pult prie alternatyvaus sildymo, nors
diena pvz tik koks -8. Aisku jei nusistovi dienomis iki -20, o nakti dar
gerokai daugiau, tai kita kalba. Bet tokio oro buna gal 1 savaite per
ziema, o pajury turbut tik per 10 metu.
O ir dar klausimas kokios ten sanaudos prie -25, gal tos pacios kaip ir
paprasto el.sildytuvo? man bet kuriuo atveju reik ka nors kita
dajungt,nes natiduodamos galios nebeuztenka patalpai susildyt.