Tema: Re: Vienas kondicionierius visam namui?
Autorius: arxtc.lt
Data: 2011-03-18 15:41:21
iki -5 buvo senojo tipo on/off kondicionieriai su pašildymo funkcija.

nauji (ypač rimtų gamintojų, pvz japonų) modeliai kurie šildo ir prie -15 ar
net -25C lauko temperaturos vadinami šilumos siurbliais.
parinkus ne per mažo šildymo galingumo modelį, galima drąsiai šildytis
ištisą žiemą.

mitsubishio konkurentai - kiti japonai, pvz Toshiba, Fuji Electric

www.taupussildymas.lt