Tema: Re: Elektros linija
Autorius: Sail
Data: 2011-03-17 10:55:43
Vejo jegainiu tai nelabai, norint elektra pardavineti tinklams, tai reikia
visokiu projektu, derinimu ir taip toliau, plius cia nacparko teritorija,
ten su statybom grieztai.
Savo reikmem visai neapsimoka, as ten 300 kilovatvalandziu metams sunaudoju.

O laidai iskabejo 20 metu ir niekas nepaeme, keista, bijo gal.