Tema: Re: statybos leidimo pratesimas
Autorius: Evaldas
Data: 2011-03-16 20:15:11
Dekui uz pagalba, cia aptariamai situacijai truputi ne tas straipsnis turi
buti pritaikomas, bet tiek tos.
Esme ir is cia aiski.
Daugiau passkaite sia knygute "senojo sukirpimo elektrikai" ir daugiau
idomiu dalyku sau rastu, bet neskaito. O jei ir skaito tai nesupranta.

"AsAs" <omasas@cablenet.lt> wrote in message
Ištrauka iš EIIT:
515. Įrengiant naujus ar rekonstruojant esamus atvadus arba ĮAS ar ĮASS
nuo OL būtina laikytis šių sąlygų:
515.1. iki ĮAS arba ĮASS turi būti tiesiamas trigyslis arba penkiagyslis
kabelis ar OK, kai prie ĮAS, ĮASS neįrengiamas įžeminimo įrenginys, arba
dvigyslis ar keturgyslis kabelis ar OK, kai prie ĮAS, ĮASS įrengiamas
įžeminimo įrenginys;

--
Pažangi