Tema: Re: Sodo traktorius - zoliapjove
Autorius: PApaja
Data: 2011-03-16 08:58:36
Na sitas dalykas  man yra svarbus, nes pvz.:
As nusipirkau savaeige zoliapjove su B&S - Husqwarna, tevas MTD su alia B&S
varikliu. Malonumas eksploatuojant kaip diena nuo nakties. Peiliai,
rankeneles, uzsivedimas, na ir visas kitas reikalas.
Variklio galia turi didele reiksme man, bet su > 10 kw kaina auga
eksponente.
Na reiks nuvaryt i Stokker paciupinet dar  Stigas,  ir Partner.

Su kokiu pats darbuojies?