Tema: Re: Q: elektros tarifai
Autorius: eimaz
Data: 2011-03-15 18:02:07
negrazins, o sumazins sekancius mokejimus :)

"Pasak M. Vaskelos, mėnesinė įmoka už elektros energiją vartotojui
apskaičiuojama pagal kliento vidutinį elektros suvartojimą, kuris bus
nustatomas pagal istorinius skaitiklio patikrinimo duomenis. Gyventojų
mokėjimai bus nuolat analizuojami, įvertinant, kiek realiai energijos
suvartojama. „Jei bus pastebima, kad mokėjimo sumą reikia pakoreguoti –
vidutinis suvartojimo kiekis bus perskaičiuojamas. Tuo atveju, jei klientas
suvartos žymiai daugiau energijos, nei buvo sumokėta, susidaręs skirtumas iš
jo sąskaitos bus nuskaitomas ne iš karto, o išdėstomas įmokomis per tris
kartus. Taip klientai išvengs staigaus įmokų padidėjimo“, – aiškina
racionalaus elektros energijos vartojimo ekspertas."