Tema: Re: vanduo is grezinio nemokamas?
Autorius: tomac
Data: 2011-03-15 16:55:27
Kaip istatymui raidzhiu nelabai daug, bet tiems kas visai tingi skaityti.

MOKESČIO UŽ VANDENĮ IR STATYBINĮ GRUNTĄ TARIFAI

      Eil. Nr.
     Ištekliai
     Tarifas (Lt/m3)

      1.
     Požeminis vanduo, išskyrus mineralinį
     0,06

      2.
     Mineralinis vanduo, išskyrus mineralinį vandenį, naudojamą gydymo
įstaigose
     10,8

      3.
     Mineralinis vanduo, naudojamas gydymo įstaigose
     5,4

      4.
     Paviršinis vanduo pramonei ir žemės ūkiui
     0,007

      5.
     Paviršinis vanduo kondensacinėms šiluminėms elektrinėms aušinti
     0,0007

      6.
     Paviršinis vanduo žuvininkystei
     0,0005