Tema: Re: Kur pirkti polikarbonata siltnamiui?
Autorius: Piktuolis
Data: 2011-03-15 13:14:36
Nu tai kad sandarint butina tai suprantu, o grezt ir neplanavau - ten
pas mane tokie gudriai stampuoti cinkuoto plieno strypai ant kuriu
uzsileidzia nepilna centimetra - ner ten kur sukti. Ketinu tiesiog
prispaust krastus is virsaus ir paremt papildomai is apacios skersai
lapo. O ten jau ziema parodys.