Tema: Re: kuro lentele
Autorius: eimaz
Data: 2011-03-14 20:19:17
atsiprasau, bet namie su megztiniu vaiksciot nesu iprates. cia kazkada buvo
jau tema apie tai, tai daug kas juokesi, kad as gyvenu prie +20 laipsniu,
nes visi kiti sildosi iki +24. jei namie uzstatyciau +16, tai seimyna turbut
mane is namu isvarytu.
daugabuciuose net +18 yra privalomas minimumas, tai cia gaunas, kad
issikraustai i nama, kad "taupyt" ir sedet su megztiniu?