Tema: Re: Q:kur perkat vandens minkstinimo druska
Autorius: Kancleris
Data: 2011-03-14 15:14:33
nezinojau tokios, bet klausimas lieka atviras ju druska vs senukuose
stumdoma druska, neesu tame labai ekspertas, bet galvoje sukasi mintis
druska ir yra druska, ar ten kaskokios super duper technologijos ar dar
kaskas, kur man state filtrus buria, kad tik pas juso pati geriausia, o
kodel geriausia paaiskinti negali, bet ju druska brangiau kainuoja, kadangi
gyvenimas biski prispaude finansine dali nesinori pirkti brangaus daigto
vien tik del to kad pardavejas sako kad man reik pirkti brangia
buciau dekingas uz pamastymus ar konkrecia info