Tema: Re: pakonsultuokit del grindinio sildymo
Autorius: dz
Data: 2011-03-13 19:09:59
1. Kiek nori, 5cm blogiau, 10cm geriau
2. Paprasta plevele dedi ir nesuki galvos
3. Jei pagrindas geras tai tinklo kaip ir nereik, nu bet apsidraudimui dek
visu plotu, beto vamzduka bus ant ko pririst
4. vamzdukas optimalus bus d18, vamzdis daugiasluoksnis arba spec grindinis,
skirtumo mazai, brangesnis geresnis (Uponor, Frakishe, Henco, Tece...)
5. Betonas su plastifikatorium, teoriskai slapais geriau, bet visi betonuoja
sausu, nes tingi taskytis, min 4.5cm virs vamzduko, viso apie 7cm, biski
daugiau irgi nieko tokio

--
www.rees.lt