Tema: Re: girgžda parketas
Autorius: Night
Data: 2011-03-10 09:28:08
Ne medvarzciai, o ankeriai, kiaurai iki perdangos per visus sluoksnius :))

O jei rimtai, tai pas mane parketo meistrai dare taip, kai atsirado kelios
vietos plaukiojancios - maza skylute, su svirkstu kliju per ja ir tokiu
glaistu skylute uztaisoma, ji berods kaitinti reikia - nei zenklo, kad ten
kas buvo, su salyga, kad parketas margas. Na ir skylute gerokai mazaesne,
nei tu isivaizduoji kogero - ne tokia, kad makroflekso antgalis tilptu :)