Tema: Re: Del statybines alektros
Autorius: RamuX <ramunas @ ramunas.lt>
Data: 2011-03-09 10:44:22
absurdas kazkoks...
energetikos inspekcija prase varzu matavimu, as tai juos isdurninau, sakau
"kokios dar varzos, man laikinai rozetes statybai reikai, o savo skydo
varzas patys turit"
ir viskas, isdave.
draugas pirko varzu matavima, braize pajungimo schema su autokadu  (nes jie
to prase) ir kai viska nunese, tie pasake "ai tai cia nieko nereikejo, va
imk pazyma..."