Tema: Re: Balkono tureklu vieta
Autorius: trint <0trysdu(trint)@gmail.com>
Data: 2011-03-08 21:37:55
Sprendziau panasia dilema, kadangi po balkonu garazas pasirinkau
tvirtinima is sono.
Tai vienzo gavosi, kad ties tvirtinimais nuo tureklu tokie kaip
nubegimai ant sviesaus klinkerio matosi.
sia vasara bandysiu tureklus ant kazkokiu ivoriu atitraukti nuo sienos,
nes per kelis metus jau tie purvo nubegimai gana aiskiai
pradeda matytis