Tema: Re: Fasado siltinimas/tinkavimas Kaune
Autorius: S
Data: 2011-03-08 12:35:57
Tai norint daryti amzina, turbut is viso reiktu titanu ar bent nerzaveika
padengti.
Tik beda, kad neaisku, kaip apibrezti ta "visa gyvenima".
As darau sau, bet noriu pigiau, tai klinkeris man nebuvo svarstytinas
variantas.
Man kainos/kokybes/vaizdo prasme pasirode geriausia roku
keramika+polistirolas+tinkas.
Be to salia jau stukso senas namas is silikatiniu plytu, kuriam klinkerio
fasada nelabai ipaisyciau, o ji siltinti irgi reikia, tai velgi,
polistirolas/tinkas tampa vos ne vienintele alternatyva.

Perdazymo privalumas tas, kad tinkas geriau uz klinkeri - tarkim pasikeis
valdzia, issirinks lietuviai saves verta diktatoriu kuris lieps visus namus
dazyti zaliai, nes jo svogeris bus zaliu dazu firmos savininkas, su tinkuotu
fasadu bus paprasciau nei klinkeri nudazyti zaliai...