Tema: Re: Reikia isirengti vaizdo stebejimo sistema
Autorius: Donatas
Data: 2011-03-08 10:45:16
o jei koks katinas praleka, ar pauksciukas praskrenda ?

"Yksas"  wrote in message news:il3b6s$rn1$1@trimpas.omnitel.net...

Mano situacija
Prie namo stovi auto.Ta vieta yra apsvieciama lempomis su judesio davikliais
ir
I ta vieta yra nukreiptas Paradox DG85 judesio daviklis,
kuris ijungiamas kartu su visu pirmu aukstu, pirtele ir kiemo apsauga einant
miegoti.
Perlipus tvoras ir einant artyn prie masinos jungiasi apsvietimas, dar
arciau pradeda gaudyti DG-85 ir kelti
aliarma.Mano nuomone, reikia neleisti zulikams ramiai ir tyliai prieiti prie
namo, masinos ar kazko.
Manau, kad mane tokia apsauga tenkina.

"Dainiushas"  wrote in message news:il2p18$ud2$1@trimpas.omnitel.net...

kai tik pasiūlysi kažką geriau, iš karto ir aš parašysiu, kad bybis.